Aktualności NZOZ na Mieszka


Koronawirus co dalej    Więcej

Infolinia NFZ w sprawie koronawirusa  800 190 590   Więcej

 UWAGA !!!   OCHROŃ SIEBIE I INNYCH !  TELEFONY PRZYCHODNI695 523 215,  695 523 220,   857 328 816,   782 510 772,  782 510 773,
W związku z pandemią koronawirusa SARS-CoV-2 zostały wprowadzone nadzwyczajne rozwiązania dotyczące przyjęć pacjentów:

  • REJESTRACJA PACJENTÓW GORĄCZKUJĄCYCH TYLKO TELEFONICZNA, W POZOSTAŁYCH PRZYPADKACH MOŻLIWA JEST RÓWNIEŻ OSOBISTA LUB PRZEZ OSOBY TRZECIE Z ZACHOWANIEM REŻIMU SANITARNEGO,
  • PACJENCI BĘDĄ UMAWIANI DO DANEGO LEKARZA NA DZIEŃ I GODZINĘ,
  • NA TERENIE PRZYCHODNI OBOWIĄZUJE PRZESTRZEGANIE ZASAD SANITARNYCH (DEZYNFEKCJA RĄK, MASECZKA, DYSTANS),
  • PACJENTOM GORĄCZKUJĄCYM UDZIELANE BĘDĄ TELEPORADY W GODZINACH PRACY PRZYCHODNI,
  • W SYTUACJI, KIEDY JEST TO NIEZBĘDNE PACJENT GORĄCZKUJĄCY ZOSTANIE UMÓWIONY NA KONKRETNĄ GODZINĘ DO LEKARZA,
  • PROŚBĘ O PRZEPISANIE LEKÓW DO KONTYNUACJI LECZENIA MOŻNA ZGŁOSIĆ TELEFONICZNIE.

Ze względu na Państwa bezpieczeństwo zwracamy się z prośbą o zastosowanie się do zaleceń.

Wypisane e-recepty i e-skierowania, informacje o kwarantannie oraz wynik badania wymazu na koronawirusa dostępne są na Internetowym Koncie Pacjenta (IKP na pacjnet.gov.pl)    Więcej
Bezpieczne Wakacje – Przepis GIS: By mały kleszcz nie stał się dużym problemem!     Więcej 
Grypa sczepienia i..       Więcej    
Teleporada - co Pacjent wiedzieć..     Więcej      
Mobilne punkty wymazu ..     Więcej                  
Przygotowanie się do pobrania wymazu..  Więcej 
Wynik testu COVID-19 ..    Więcej  
Zasiłki chorobowe z ZUS w czasie izolacji, kwarantanny..     Więcej           
Definicja przypadku COVID-19..      Więcej      
Kwarantanna..      Więcej       
Zgłoś kwarantannę..       Więcej      
Zgłoś kwarantannę przez IKP..    Więcej        
PulsoCare..      Więcej                    
Szczepienia przeciwko SARS-CoV-2..      Więcej    
Unijny Certyfikat COVID (UCC)        Więcej   




Dzięki teleporadzie medycznej możesz otrzymać :

  • zalecenia,
  • e-receptę,
  • e-skierowanie,
  • e-ZWM,
  • sugestię bezpośredniej wizyty w placówce lub kontaktu ze stacją sanitarno-epidemiologiczną, jeśli będzie taka konieczność.

Teleporady medyczne :

  • ograniczają ryzyko rozprzestrzeniania się koronawirusa,
  • poprzedzają wizyty osobiste w przychodni,
  • ułatwiają izolację osób, które mogą zarażać wirusem innych,
  • rozwiewają obawy, jeśli sytuacja jest niegroźna,
  • skrócą czas oczekiwania na wizyty u lekarzy.

Teleporady udzielane są od poniedziałku do piątku w godzinach pracy przychodni.


Nowe miejsca nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej od 1 czerwca 2019r.   Więcej


Żadnych danych medycznych na podane adresy e-mail prosimy nie wysyłać.