Teleplatforma Pierwszego Kontaktu do 15 grudnia 2023 roku
15 grudnia 2023 roku to ostatni dzień działania Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. Informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej można uzyskać pod numerem Telefonicznej Informacji Pacjenta 800 190 590
Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) powstała w czasie pandemii COVID-19. Jej działanie było ściśle związane z przepisami tzw. specustawy covidowej, które obowiązują do końca roku.
Działanie TPK zostanie teraz ocenione w Ministerstwie Zdrowia. Pozwoli to na podjęcie decyzji dotyczących funkcjonowania takiego narzędzia w przyszłości.
Wciąż można korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta (TIP) pod numerem telefonu 800 190 590 przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. Dla osób dzwoniących z zagranicy dostępny jest numer (+48) 22 125 66 00 (połączenia płatne zgodne z cennikiem operatora).
Pacjenci głusi mają możliwość skontaktować się z TIP za pomocą wideorozmowy z tłumaczem języka migowego.
Pod numerem TIP można uzyskać informację o nocnej i świątecznej opiece lekarskiej, najbliższym SOR oraz aptece, w której dostępny jest dany lek.
Konsultanci TIP nie udzielają porad medycznych.
Codzienne po godzinie 18.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomocy medycznej w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej udzielają następujące placówki w Białymstoku (aktualny wykaz placówek znajdziesz pod adresem źródła):
Codzienne po godzinie 18.00 oraz w soboty, niedziele i święta pomocy medycznej w ramach nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej udzielają następujące placówki w Białymstoku
(aktualny wykaz placówek znajdziesz pod adresem źródła - jak powyżej):
Nowe miejsca nocnej i świątecznej opieki zdrowotnej od 1 czerwca 2019r.: